כששארלוט נגד אטלנטה זה פתאום מעניין – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עשרה משחקים יש לנו הערב, כאשר בולטים כמה קרבות בין קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף, כמו פורטלנד נגד מיאמי, דנבר נגד בוסטון ומסתבר שגם שארלוט נגד אטלנטה, שם מדובר בקרב בין המקום הרביעי לחמישי במזרח. מי שתהה לעצמו מתי נגמרת העונה הסדירה ומתחיל הפליי-אין – אני ממליץ על השיטה הדתית לגלות את זה – ספירת העומר, מכיוון שהיום האחרון של העונה הסדירה הוא יומיים לפני שבועות והפליי-אין יתחיל יומיים אחרי שבועות

20:00 שארלוט הורנטס (27- 24) – אטלנטה הוקס (28- 25):

שארלוט היו במסע של 6 משחקי חוץ, רובם ללא לאמלו בול שגמר את העונה והיוורד שכנראה לא יחזור לפני הפלייאוף, ובכל זאת הצליחו לנצח 4 מתוכם, מה ששומר אותם במקום הרביעי והמפתיע במזרח. אנחנו רואים אצל ההורנטס מאמץ קבוצתי משולב עם 6 קלעים או יותר בספרות כפולות בכל אחד מ-3 הניצחונות האחרונים שלהם, וטרי רוזיר מראה שהוא יודע להיות האיש של הרגעים המכריעים. המרחק מהמקום השביעי והפליי-אין הוא בסך הכל משחק אחד, אבל גם הגעה לשם תהיה הישג עבור שארלוט.

אטלנטה במאזן 14- 5 מאז פיטוריו של לויד פירס ומינוי מקמילן, ולמעשה הגיעו תוך 19 משחקים לאותה כמות ניצחונות אליה הם הגיעו ב-34 משחקים קודם לכן. ההוקס ניצחו גם 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים, ובמשחק האחרון הצליח טריי יאנג לקלוע 42 עם שלשה אחת בלבד, מה שמראה שאולי הוא משתפר בכניסה לצבע וסחיטת עבירות. ההגנה של אטלנטה עדיין לא טובה, אבל גם לא מאוד גרועה, וההתקפה היא זו שמביאה ניצחונות.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות ההגנתית של שארלוט עם טריי יאנג. יש להם שומרים לא רעים בכלל בקו האחורי, ואם הם יקשו עליו כל המשחק של אטלנטה עלול להיתקע.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות בכושר טוב שכרגע גם מדורגות 4 ו-5 במזרח וכאלה שישמחו מאוד לחזור לפלייאוף.

הימור: שארלוט איבדו עומק שיש להוקס. אטלנטה ב-9.

22:00 דנבר נאגטס (34- 18) – בוסטון סלטיקס (27- 26):

דנבר התחזקו משמעותית בטרייד דדליין עם הצירוף של ג'אבל מגי וארון גורדון, ולמעשה, מאז הדדליין הם לא הפסידו אף אחד מ-8 המשחקים שלהם, מה שהעלה אותם למקום הרביעי במערב. ההתקפה שלהם מובילה את הליגה בתקופה המדוברת, וגם ההגנה נמצאת בחצי העליון של הליגה, כך שהנאגטס קרובים לסימון וי על העונה הסדירה.

בוסטון רחוקים מאוד מטווח הביטחון שהם ציפו שיהיה להם העונה, אבל לפחות יש 4 ניצחונות מתוך 5 המשחקים האחרונים, ושוב הסלטיקס עם מאזן חיובי. השבוע מצפים לבוסטון עוד 2 משחקי חוץ קשים אחרי המשחק הזה, בפורטלנד ואצל הלייקרס, והם יצטרכו לפחות ניצחון אחד מה-3 כדי להרגיש מספיק רחוקים ממשבר נוסף.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על יוקיץ'. לבוסטון יש מעט מאוד כלים הגנתיים בקו הקדמי ויוקיץ' יודע לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות שהגיעו לגמרים האזוריים בעונה שעברה, כאשר בינתיים רק אחת מהן נראית מספיק דומה לריצת הפלייאוף המצוינת.

הימור: הנאגטס נראים כרגע כמעט בלתי עצירים. דנבר ב-12.

2:00 קליבלנד קאבלירס (19- 33) – ניו-אורלינס פליקנס (23- 29):

אני יכול לנסות להעמיד פנים כאילו יש לי מושג מה קורה עם קליבלנד, אבל בגדול אפשר לומר שהם מפסידים. אחרי שבדקתי הרגע, התברר לי שהקאבס דווקא ניצחו שני משחקים רצופים לפני ההפסד אמש לטורונטו, אבל הפסידו את ה-5 שקדמו להם. הדבר הכי מעניין בקליבלנד הוא שנותרו להם 3 משחקים נגד וושינגטון של דני אבדיה, וזו תהיה הזדמנות טובה לישראלי להפגין תצוגות טובות נגד קבוצה חלשה.

הפליקנס יותר מעניינים. משחק אחד חלש של זאיון עצר את הרצף שלו עם 20 נקודות ב-50% על 25, בדיוק כמו שאק בזמנו, ועכשיו הפליקנס יכולים להתפנות לחשיבה על המירוץ לפליי-אין. ניו-אורלינס בסך הכל בפיגור של משחק וחצי מגולדן סטייט ו-2 משחקים מהספרס, כך שהם בהחלט יכולים להחשיב את המירוץ הזה כפתוח, גם אם ברור שהם יזדקקו לשיפור קבוצתי בשביל זה.

המפתח של המשחק הוא זאיון. סביר להניח שקליבלנד לא יצליחו לעצור אותו, הוא יקלע מלא והפליקנס ינצחו.

רמת עניין של משחק: C – סומן כבר 2 בווינר.

הימור: זה מרגיש לא כוחות, במיוחד כשחושבים על קווין לאב שומר על זאיון. ניו-אורלינס ב-20.

2:00 אורלנדו מג'יק (17- 35) – מילווקי באקס (32- 20):

נסתכל רגע על החמישייה של אורלנדו שפתחה במשחק הקודם נגד אינדיאנה – מייקל קרטר-וויליאמס, דווין בייקון, ג'יימס אניס, צ'ומה אוקקה ו-וונדל קרטר ג'וניור. אני אשווה את זה לחמישייה של שחקני יורוקאפ יחסית מוכרים – מילוש תיאודוסיץ', אייזאה קאנן, ג'ורדן קרופורד, ווילי ריד ואנטה טומיץ'. זו של היורוקאפ טובה יותר. במישור הקבוצתי, העלייה של טרנס רוס מהספסל משנה את התמונה, אבל נראה לי שהבנתם מה אני מנסה לומר כאן.

מילווקי כמעט נצמדו לברוקלין ופילדלפיה בראשות המזרח, אבל נתקלו בסטף, לוקה ומייקל ג'ורדן שהנחילו להם 3 הפסדים רצופים. בגדול, העונה הסדירה לא מעניינת יותר מדי את הבאקס, והם מתעניינים בעיקר בניתוח הסטטיסטי של יאניס, שאמנם קולע פחות, אבל שיפר קצת את האחוזים, בעיקר מהעונשין, ועובר לראשונה בקריירה את ה-6 אסיסטים למשחק.

המפתח של המשחק הוא קליעה לשלוש. רק פערים משמעותיים לטובת אורלנדו ישכנעו אותי שיש להם סיכוי רציני לנצח.

רמת עניין של משחק: C – אם הגענו לכאן, אני ממליץ על היורוקאפ…

הימור: מילווקי ב-24.

3:00 ניו-יורק ניקס (26- 27) – טורונטו ראפטורס (21- 32):

כשמדברים על הניקס העונה מדברים על ההפתעה החיובית, ובסך הכל מדובר שם בקבוצה ממוצעת באופן מעט מפתיע, אשר למעט רצף אחד של 5 הפסדים בשלב מוקדם של העונה, לא הגיעה לרצף של יותר מ-3 ניצחונות או הפסדים. הפעם הם התאוששו משני הפסדים עם ניצחון בהארכה על ממפיס, וניצחון על טורונטו יהיה חשוב להם, בפרט לאור העובדה שהראפטורס מאיישים כרגע את המקום הראשון שמחוץ לפליי-אין.

טורונטו סובלים מחסרונות משמעותיים של שחקנים, אז הם שמחו לגלות שיש להם גארי טרנט שהפך להיות אחראי ישיר ל-2 מתוך 3 הניצחונות שלו במדי הראפטורס, אחד בשלשת ניצחון נגד וושינגטון ואחד עם 44 נקודות ב-89.5% מהשדה נגד קליבלנד אמש. הראפטורס נמצאים בסך הכל במרחק 2 משחקים משיקגו והמקום המוביל לפליי-אין, אבל בכושר הנוכחי שלהם כקבוצה קשה לראות את זה קורה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של 2 הקבוצות. הניקס קולעים 42.2% לשלוש בניצחונות (מקום 3) לעומת 34.3% בהפסדים (מקום 9), ואילו טורונטו קולעים ב-41.3% בניצחונות (מקום 7) ו-34.4% בהפסדים (מקום 8). שתיהן קולעות נהדר בניצחונות שלהן.

רמת עניין של משחק: B – אחת כרגע בתמונת הפלייאוף ואחת עדיין קרובה וחייבת ניצחונות.

הימור: טורונטו שיחקו גם אמש. הניקס ב-6.

3:00 דאלאס מאבריקס (29- 22) – סאן-אנטוניו ספרס (24- 26):

נקודת המפנה של העונה הנוכחית של דאלאס הגיעה בצמד מפגשים עם גולדן סטייט בתחילת פברואר. במפגש הראשון הווריורס ניצחו 73- 40 את המחצית השנייה, וזה אחרי 76- 74 חסר הגנות לדאלאס במחצית, כשקלי אוברה קולע 40, ואילו במפגש השני דאלאס ניצחו ב-2 נקודות, אבל הפעם הסקור הגבוה הגיע כתוצאה מ-57 נקודות של סטף, שזה משהו שאין כל כך איך למנוע אותו. רק נתון אחד שידגים את השינוי, מעבר למאזן 9- 14 לפני ו-20- 8 מאז, הוא האחוזים של לוקה דונצ'יץ' מחוץ לקשת – 29.6% לפני ו-42% אחרי.

גם אצל הספרס ניתן לסמן נקודת מפנה, אך במקרה שלהם מדובר באחת שלילית. במקרה שלהם היה זה ניצחון על קליבלנד ב-19/3 שהעלה אותם למאזן 22- 16, אך מאז הם ניצחו רק 2 מתוך 12, וכעת הם ברצף של 5 הפסדים רצופים. ההבדל המרכזי הוא ההגנה, כאשר הרייטינג ההגנתי של הספרס מאז ה-20/3 עומד על 116.1 (מקום 26), ואילו קודם לכן הוא עמד על 109.5 (מקום 10).

המפתח של המשחק הוא פורזינגיס וההתמודדות ההגנתית של הספרס איתו. לוקה דונצ'יץ' מגיע למספרים שלו באופן די קבוע, ופורזינגיס הוא זה שפחות יציב בתפקיד הכוכב השני. לאחרונה הוא עושה את זה טוב, אבל היציבות ממנו והלאה, כך שאולי עדיף להגנה לנסות להוציא אותו מהעניינים.

רמת עניין של משחק: B+ – דרבי טקסני כשדאלאס רוצים לנסות אפילו לברוח הפליי-אין והספרס חייבים לעצור את הסחף לפני שגם המקום בפליי-אין יהיה בסכנה.

הימור: הספרס לא בעניינים כבר תקופה, והמאבס בכושר מצוין. דאלאס ב-13.

3:00 ממפיס גריזליס (26- 24) – אינדיאנה פייסרס (24- 27):

ממפיס אמנם הפסידו שלשום לניקס בהארכה, אך ההפסד הזה הגיע לאחר 4 ניצחונות שהעלו אותם למקום ה-8 במערב. אם לוקחים את התקופה מאז ה-20/3, בה ממפיס ניצחו 8 מתוך 12 משחקים, אפשר לראות שיש להם לא פחות מ-8 קלעים שונים בדאבל-פיגרס בממוצע למשחק – דילון ברוקס, ג'ה מוראנט, יונאס ולנצ'יונאס, גרייסון אלן, קייל אנדרסון, ברנדון קלארק, ד'אנטוני מלטון ודזמונד ביין – ובכן רבותי – ככה נראה כדורסל קבוצתי וכיף.

אינדיאנה היא קבוצה שנבנתה במטרה להיות מאוזנת, עם חמישייה של ברוגדון, לאברט, וורן, סאבוניס וטרנר, אבל וורן פצוע כמעט כל העונה וטרנר לא ישחק הלילה, כך שאנחנו נשארים בעיקר עם ברוגדון וסאבוניס, וקצת לאברט שעוד לא בכושר השיא שלו. את מינסוטה ואורלנדו הצליחו הפייסרס לנצח ולשמור על המקום ה-9 במזרח, אבל הפעם האחרונה שהם ניצחו קבוצה עם מאזן חיובי הייתה עוד לפני פסח.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות של אינדיאנה, ובעיקר סאבוניס, עם ולנצ'יונאס, לאור ההיעדרות של מיילס טרנר, שחקן ההגנה המשמעותי ביותר של הפייסרס.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שנמצאות בדיוק באיזור שבו חייבים ניצחונות וכמה שיותר, ושתי קבוצות שנותנות לקהל הניטרלי לא מעט סיבות להיות בעדן.

הימור: צמוד ואיטי קצת, אך בסוף אני אלך על סוג של הפתעה. אינדיאנה ב-7.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (13- 40) – שיקגו בולס (22- 29):

מזל טוב למינסוטה שהפכו לראשונים בליגה שהגיעו ל-40 הפסדים, ונמצאים במירוץ אחרי עוד בחירה 1 בדראפט. כרגע, ניתן לומר ששיחקו במינוסטה 5 מתוך הבחירות הראשונות בדראפט מאז 2008 – דרק רוז, אנתוני בנט, אנדרו וויגינס, קארל-אנתוני טאונס ואנתוני אדוארדס – כמעט כולם אנתוני. ואני שואל את מומחי הדראפט – יש איזה פרוספקט בכיר בשם אנתוני?

שיקגו התחילו את עידן ווצ'ביץ' עם 4 הפסדים רצופים, אבל התאוששו בהמשך עם 3 ניצחונות רצופים לפני שזאק לאבין הפציץ 50 בהפסד לאטלנטה. הבולס יושבים כעת במקום האחרון שמוביל לפליי-אין, במרחק 2 משחקים מטורנטו מתחת ואינדיאנה מעל, ולפחות מבחינתם אין ספק שמדובר בשיפור, אם כי הגעת ווצ'ביץ' מביעה רצון להתקדם מעבר לזה.

המפתח של המשחק הוא קרב הגבוהים בין טאונס ובין ווצ'ביץ'. שניהם מהגבוהים ההתקפים הטובים ביותר בליגה, וטאונס צריך ללמוד מווצ'ביץ' איך להפוך מסקורר נהדר למנהיג של קבוצת פלייאוף, כמו שהמונטנגרי עשה באורלנדו בשנתיים הקודמות.

רמת עניין של משחק: C – שיקגו צריכים לקחת את זה ומינסוטה מעדיפים כנראה להפסיד.

הימור: שיקגו ב-14.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (36- 18) – דטרויט פיסטונס (16- 37):

הקליפרס הרגישו בטוחים במקום ה-3 במזרח, ופתאום וישאו הקליפרס את עיניהם והנה יוקיץ' נוסע אחריהם, וייראו מאוד וינצחו 4 רצופים נגד יריבות לא קלות. המשחק הנוכחי הוא האחרון ברצף של 9 משחקי בית של הקליפרס, אבל הלו"ז שלהם עד סוף העונה הוא השני הכי קל, ככה שמצבם נראה טוב.

גם דטרויט יכולים להיות מרוצים מהעמידה בציפיות. ג'רמי גרנט נראה טוב יותר מהצפוי והופך לנכס משמעותי לעתיד, כשגם כמה מהצעירים נראים לא רע בכלל, ואפילו ג'וש ג'קסון נראה לפרקים כמו מישהו שיש לו סיכוי לשרוד מעט בליגה. על חוסר השאיפות של דטרויט תלמד ההחתמה של דיווידאס סירווידיס בנובמבר, שחקן שפתח את העונה עם ממוצע של 4.5 נקודות בהפועל ירושלים.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין קוואי וג'ורג' ובין ג'רמי גרנט וסאדיק ביי. קוואי וג'ורג' כמובן טובים יותר, אבל לרוב גם משקיעים פחות מאמץ.

רמת עניין של משחק: C+ – זאת בעיה כשיש הרבה משחקים שרק קבוצה אחת רוצה לנצח בהם. לדטרויט יש לפחות כמה צעירים נחמדים.

הימור: הקליפרס ב-21.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (31- 21) – מיאמי היט (27- 25):

אנס קאנטר מגיע אחרי משחק של 24 נקודות ו-30 ריבאונדים, בזמן שהבלייזרס מצליחים לשמור על המקום ה-6 במערב שמוביל ישירות לפלייאוף, גם בזמן שנורקיץ' ומקולום היו פצועים לא מעט. מתוך 20 המשחקים שנותרו לבלייזרס העונה, רק 2 הם נגד יריבה שלא נמצאת כרגע במקום שמוביל לפלייאוף או לפחות לפליי-אין, כך שהם יצטרכו לאגור ניצחונות גם במשחקים לא פשוטים כמו זה שעומד לפניהם עכשיו.

מיאמי התאוששו מרצף של 6 הפסדים לפני הגעת אולדיפו, וכעת הם ניצחו 5 מ-6 האחרונים שלהם, מה שהחזיר אותם למאזן חיובי. המשחק הזה יהיה הראשון מתוך 4 רצופים במסע המערבי של ההיט, והם יצטרכו ניצחונות חוץ, כי נותרו להם 12 משחקי חוץ לעומת 8 בבית. אולדיפו יחמיץ לפחות את 4 המשחקים הקרובים, כאשר גם טיילר הירו בספק למשחק, ואולי זה אומר שהם יצטרכו שבאטלר יקח יותר על עצמו.

המפתח של המשחק הוא הצד ההגנתי הרע מאוד של פורטלנד. הוא לא חייב להיות טוב, אבל הוא צריך להשתפר לפחות קצת כדי שהם יוכלו להיאבק באופן קבוע עם קבוצות הצמרת של הליגה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שמרגישות שבפלייאוף הן יכולות להתקדם יותר ממה שהן כרגע, אבל כדאי גם להשיג מרווח ביטחון כדי לא להסתבך בעצם ההעפלה לפלייאוף.

הימור: נלך על ביתיות. פורטלנד ב-4.

ולסיום, החידה השבועית, והפעם חידה של עצלנים. מי הקבוצה היחידה שתוכל לומר מחר שהיא שיחקה יותר מ-75% ממשחקי העונה הסדירה שלה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
196 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 משחקים טובים כולם בשעות נוחות

הוקס שארלוט משחק שההוקס חייבים לנצח. הם הפסידו לשארלוט כבר פעמיים העונה. אם הם רוצים את המקום ה-4 הם חייבים לנצח. לטעמי יתפתח משחק צמוד עד הבאזר. תחושת בטן אומרת שארלוט ב1.

מוצארט ינגב את הסלטיקס ורזיאל יהנה מכל רגע. דנבר 10 ומעלה

השאר משחקי תחת
קליפרס ירמסו את דטרויט
הבולס ינצחו 5 ומטה את מיני
ממפיס ינצחו את אינדי 4 ומטה
דונציק ינגב את הספרס ב-8 ומעלה
הניקס ינצחו ב3 ומטה
הבאקס תלוי מי ישחק בעקרון ידרסו אבל אם כל החמישייה בחוץ אז יהיה צמוד
ציון יתעלל בקאבס

פורטלנד היט יהיה מעניין. פורטלנד לא טובה מאז שכולם חזרו ומהטריידים, גם שהם מנצחים זה בקושי רב. גם אצל דיים יש קצת ירידה לאחרונה.
ההיט רוצים מקומות 4-5 כדי לפגוש יריבה נוחה מצידם ויאבקו חזק.
לדעתי לילי כריות יביאו רכות מלטפת לגימי והחברים מיאמי 5 ומעלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לילי מעלה חלודה ואנס דפק ארדואן..

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

צ’ארלס בארקלי
I’ve been poor, I’ve been rich, I’ve been fat, I’ve been skinny, I’ve been old, I’ve been in the Hall of Fame and one thing I can always tell you, the Clippers have always sucked,”

onetwo3
Editor
3 years ago

תודה.
פורטלנד נגד מיאמי זה משחק ברמת עניין A.

BoJack39
BoJack39
3 years ago

בדוק מתעורר לראות את ההופעה של לאבין, ההפסד להוקס שרף (כמו לא מעט הפסדים העונה) אבל בסה"כ אני מרוצה מהתהליך שהבולס עוברים ולראשונה מזה שנים הם נראים כמו יעד ששחקנים ירצו לבוא לשחק שם בעתיד. אומנם עונה הבאה זה "הדיל" אבל חשוב מאוד שכבר העונה הם יקבלו את הטבילת אש הראשונה שלהם בפלייאוף. דאבליו היום נגד מיני ועוד אחד מחר נגד הגריזליס הם בגדר חובה.

אדם על ירח
אדם על ירח
3 years ago

כותרת יפה
יפה לראות מה קרה באטלנטה אחרי הפיטורים
גם החוסן הלא מובן מאליו של שארלוט ראוי לציון
שיקגו וניו אורלינס חייבות ניצחון

מנחם לס
Admin
3 years ago

שרלוט נגד אטלנטה. מרגיש כמו שתי קבוצות בית. יהיה מעניין, חבל רק על הפציעות.

פיני
3 years ago

תודה חיים על פריוויו מעולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן הגיע עם הצאקות היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס מנגבים גודווין קיבל דאבל טים חח תמיד אהבתי אותו הוא לא מצליח להגשים את הפוטנציאל הוא מפחד לזרוק שהוא חודר תמיד מוציא החוצה וזה חבל. גודווין זה שחקן שאם יגיע לאירופה הוא יקרצף פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההרכב ה3 של ההוקס קצת בעייתי 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי שאלה שחקני הNBA לא התחסנו עדיין? למה כולם עם מסיכות? חח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אני רואה גודוין חוגג, איזה שעה שמו את המשחק שיהיו בריאים 10 בבוקר. בטח יודעים שאף אחד בLA פרט לכמה משוגעים לא יצפה בזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שעה מעולה לנו 🙂 הזדמנות לאנשים לראות את ההרכב ה3 של ההוקס עם מייס אוגונגו ונייט 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נזק ההורטר הזה לא מסוגל לשים סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוגוקנגו לא בענף הנכון

Jonathan
Editor
3 years ago

בדיוק הצטרפתי. את מי בדיוק הוציאו מהאולם ולמה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חתך בעין או משהו איזה גיידן מקדניאלס

Jonathan
Editor
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו הקפיץ פעמיים את השומר שלו כבר ובמקום לקפוץ עליו לא עשה כלום ומסר מה קרה נהיה צדיק בהוקס? 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה גורמט למאלו הביא חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לשארלוט חסר ביג מן דחוף הצבע שלהם בדיחה

Jonathan
Editor
3 years ago

איזה נלהבים השדרנים של שארלוט. כל סל זה כמו חגיגות גול בכדורגל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחח כן אחד מהם זה דל קרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן רותחחחחחחחחחחחח מהלוגו הביא חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ACDC בשארלוט חח

קוראים למעודדות שלהם הני ביז חח טוב זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן לא בהכרה חחח שמרו עליו כמו פסיכים ודפק סטפבק על 2 שחקנים מה3 חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוזיר לקח את בוגדן לסטפס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נזק הורטר לא יאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הורטר הורג את ההוקס תוציא אותו כבר!!! הרג אותנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוציא אותו כבר מקמילן יא דביל תוציא את הגינגי הזה הרג את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שהגינגי לא יחזור עוד לשחק הערב הרג את ההוקס מספיק סעמק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצור המקמילן הזה לא יאמן שהוא לא רואה כמה הורטר חירב ומחרב את המשחק ואין גם הגנה אוגונקוגו הזה לא יודע איפה הוא נמצא ביסמק כבר פעמיים קיבל כדור לבד מול הסל
עוד הפסד מיותר הולך לבוא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן טיפש שכח את גודווין על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו מחזיר את ההוקס למשחק גודווין עם לוב יפה לקאפה הכח שהגינגי בחוץ שחפר לנו קבר רק שלא יחזיר אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואי וואי איזה פוסטר אכזרי של ברידגס על קאפלה פוסטר העונה אולי

Jonathan
Editor
3 years ago

כן. והנלהבים של שארלוט עוד אמרו שזה יסיים את המשחק ולא חוזקים מזה. עכשיו ההוקס מובילים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה על גודווין והשופטים נותנים ביניים חרפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה סוויט לו בזון איפה הוא ואיפה רונדו הפח זבל הזה חילץ אותנו מהקבר שהורטר חפר לנו לא לחרבן עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אלוהים ישמור הוא החזיר 58 לשניות את הגנגי אני לא מאמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שלא יעלה שוב עם הגינגי להתקפה מקמילן רוצה להפסיד בכוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הוא הוציא את קאפלה והכניס את הורטר לא יאמן קאפלה בלתי עציר בצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יהיה מסוג העונשים כמו שפופ הוציא את טימי מול ההיט מה עובר על מקמילן קאפלה טוב לריב וללוב בצבע ולחסימות בשביל מה צריך את הגינגי על המגרש?

Jonathan
Editor
3 years ago

לויגינס שרקו עבירה (על ביל) על פחות מגע מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

היה גם דחיפה של וונמייקר כמו טרנט ושרקו תוקף הפעם 🙂
המזל של ההוקס היה שמאמן שארלוט נתן לוונמייקר הפח הזה לשחק הוא פח אחד גדול מזל שהלוחמים נפטרו ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרדנו את הקבר שהורטר חפר לנו בזכות לו וויל ובוגדן. נצחון חשוב צריך להמשיך את המומנטום הלוז קל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מבין שפילי מתה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה להיפך פילי הורגים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל אני רואה מוצארט כבר שם אתכם על המנגל ומתחיל בנפנוף חחח גארבג טוב לי ככה נפרוש במחצית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יפ
גועל נפש של התקפה בירוק, בינתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לך לראות את הדאנק של ברידגס על קאפלה היה אכזרי קמתי מהכסא כמו הספסל של שארלוט חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכמה זמן הגמיל בחוץ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

בינתיים יום טוב עם ניצחון של מכבי תל אביב 1:3 ואותה תוצאה בניצחון של היונייטד.

sp
sp
3 years ago

קישור לצפות בMVP בבקשה?

sp
sp
3 years ago

תודה. אחלה קישור.

Jonathan
Editor
3 years ago

שואל את עצמי אם להישאר על סלטיקס-נאגטס.
מצד אחד יוקיץ', מצד שניהסלטיקס עושים לי עצוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תשאר לעל האש של מוצארט מה רע הופך את הסלטיקס לסחוג ירוק

Jonathan
Editor
3 years ago

יש לי קטע עם הסלטיקס.
מצד אחד אני אוהד ג"ס, מצד שני יש לי תמיד צד שמאוד רוצה שהסלטיקס יינצחו. הם סחוג עצוב העונה. "גולדן סטייט מפסידים" פחות מדכא מ"סלטיקס מנסים לארגן מהלך התקפי".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מבין זה כמו שאני עם פילי וההוקס 🙂

אור
אור
3 years ago

הסלטיקס… חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זיק נאזי חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה מאמן דנוור מתווכח על פאול כשהוא מוביל ב 12.
צא ולמד בוט!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הסיפור של הרבע הראשון של הסלטיקס הוא אחוזים נוראיים של בראון וטייטום.
השניים האלה עם 0 מ 8! כזו חוסר יציבות וחוסר שיטה במשחק של בוסטון, 3 אסיסטים לסלטיקס מול 10, אולי יותר לדנוור.
עבודה של מאמן ושחקן על, והם עושים את זה בלי מורי….

חגי "התותח" ניסני
Editor

יללה שמעון הMVP להשנה זו (נכון בשביל הערב הזה) הוא (בינתיים) בוגי. (זה נכון לעכשיו כי יש עוד איזה 8 משחקים). בוא נטריד את טריי בשביל בוגי של יוטה כי הינה תראה איזה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון בינתיים זה בוגי ניגב וקירצף כמה שהגינגי שלך ניסה לנגב אותו הוא לא הצליח

חגי "התותח" ניסני
Editor

לא להיות חמוץ ישמעון. זה בסדר להיות מנוגב. הג'ינג'י הוא לא שלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגינגי הוא שלך ושל מנחם רצח הערב את ההוקס כמעט לקח MVP של שארלוט מזל שהיה סוויט לו שם ומקמילן קצת הוריד אותו לספסל. נכנסתי ללחץ שהוא חזר 58 שניות לסוף
בינתיים אתה נוגבת אם ראית מה הגינגי ואוקונגו עשו במשחק..

חגי "התותח" ניסני
Editor

אתה רוצה גם להדביק לי אולי גם כמה ילדים ולטעון שהם שלי? שאני אשלם עליהם מזונות? שמעון אני מתחיל להאמין שמתחת לכל הסמיילים האלו יש נפש של אומן מיוסר ומנוגב, שמסרב לקבל את ניגובו

Jonathan
Editor
3 years ago

אחלה דרים שייק של בראון. מת על מהלכים כאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גיילן שלח את נאזי לחוג ריקוד איזה מוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שיר הלילה של ONE WAY SYSTEM

THIS IS THE AGE
.
This is the age of science fiction
But still you've got your drug addiction
This is the age of computer technology
But still you've got your brain psychology
.
You're computerised
Then victimised
You're animalised
But paryalysed
.
This is the age of computer technology
But still you've got your brain psychology
This is the age of science fiction
But still you've got your drug addiction
.
You're computerised
Then victimised
You're animalised
But paryalysed
.
You're computerised
Then victimised
You're animalised
But paryalysed

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה איירבול מוצארט דפק חחח טריסטן בינתיים מחסל אותו

Jonathan
Editor
3 years ago

כשיוקיץ' זורק איירבול בסלטיקס מפרגנים אם טכנית שתיתן זריקות חופשיות לדנבר. זו נחמדות.

Jonathan
Editor
3 years ago
Reply to  Jonathan

עם*

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

כן טייטום סתם בכיין אף אחד לא נגע בו

Jonathan
Editor
3 years ago

נו טוב. עכשיו יוקיץ' ניסה להוריד את הראש לסמארט ובכה ששרקו לו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יוקיץ תמיד בוכה

Jonathan
Editor
3 years ago

גם לו זה עלה בטכנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן טייטום סתם בכיין אף אחד לא נגע בו, רוצה לקבל אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה השריקת בולשיט הזה חחח

Jonathan
Editor
3 years ago

גורדון נהנה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

היחידי שקלע שלשה בבוסטון סמארט וגם זו לא היתה חלקה…
הקמבצ'רו עם 0 מ 3….
מה הוא עושה בבוסטון? אוכל מעל ל 30 מליון לשנה של התקציב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אז שישב בחוץ.
הסלטיקס היו טובים בתחילת העונה עד שהוא חזר.
לא טוב? שישב בחוץ ויעלה במשחקי גארבג' עם טאקו….

NBA בדם
Editor
3 years ago

בוסטון מפורקת מקצועית ומנטלית.
דנבר הכי חזקה במערב ביחד עם הלייקרס, במידה והן לא נפגשות עד הגמר זה יהיה גמר המערב כמעט בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

צודק לגבי בוסטון הם רק מחכים שהסבל יגמר העונה, ככה פילי נראו בדיוק עונה שעברה.
לא מסכים לגבי דנבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  NBA בדם

זו בעייה של מאמן שלא יודע להתמודד עם אגו של כוכבים. מסתדר עם עם שחקנים צעירים אבל לא עם כוכבים.
היית מצפה ממאמן צעיר שאחרי 7 שנים בליגה יתפתח קצת ויתאים עצמו לכל מיני סיטואציות ובין היתר התמודדות עם אגו אבל לא אצל הבוטוקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון בתחרות דאנק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ לדעתי לפני כל משחק צובע את הידיים חחח תמיד אדומות כאילו חזר מלחימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וויצמן כנראה גמר את העונה קרע במיניסקוס

Jonathan
Editor
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תגיד תודה. כדאי לכם לטנקק זה דראפט טוב אומרים יהיה לכם 2 בחירות גבוהות, מה רע? בנייה יותר מהירה

Jonathan
Editor
3 years ago

שתי האפשרויות לא נוראיות :
בחירת לוטרי + הסיכוי לעשות חסד ולהציל שחקן מלהגיע למינסוטה, זה בכלל מבטיח גן עדן.
או לתת פלייאוף.
אבל אני מעדיף לראות נצחונות גם בטווח הקצר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הדבר היחידי שנחמד בדנוור לאוהד סלטיקס זה לראות בקהל חולצות של עוד אוהדי סלטיקס שטרחו וקנו כרטיס.
קמבה עם 0 מ 4 ל 3, חלק כאמור פנויות לגמרי.
הסלטיקס עם 1 מ 15 לשלוש, זה הסיפור של ההפסד הזה. חבורה של אוכלי חינם שחושבים שהכל כבר יגיע אליהם. לא התאמנו טוב לפני המשחק, זלזלו וזה המחיר.

Jonathan
Editor
3 years ago

יש לי עוד דבר: יוקיץ' עושה קצת זכרונות מבירד. עם העובדה שהוא עושה את הדברים שהוא עושה עם אפס אתלטיות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

יפ
אבל אני בקטע של אוהד סלטיקס
לא אוהב כדורסל.
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

והנה סמארט עם עוד אחת, שומר קצת על הכבוד של הסלטיקס שיורדים בפיגור של רק שש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם כל הדאחקות רק 6. הגוקר/מוצארט/MVP מנוגב עי טריסטן וטיים לורד עם 3 נק ו1 מ5 מהשדה במחצית

חגי "התותח" ניסני
Editor

ג'וקר הוא פיקציה אתה היית הראשון לזהות (כרגיל)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תגיד חגי, רע לך בחיים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא הפך לתוג של הכדורסל (המקורי הוא בפוליטיקה)

חגי "התותח" ניסני
Editor

רזי: https://youtu.be/SOluTgmLe2M?t=345
מסכן שמעון. כל כך שקט ואני בא להטריד אותו. בן אדם מזיין את תשכל בלי טיפת מושג הפך את הבלוג למונולוג האישי שלו אבל הוא הקורבן בסיפור הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה אתה בדיכאון או משהו? קיבלת מחזור? מבואס על הסרבי נראה לי מהאיירבולים שלו

חגי "התותח" ניסני
Editor

גז גז גז שמעון מתרגז. חשבתי שאתה מלך הטראש טוק. טיפה מטטרשים אותך ואתה מאבד את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה דאנק העונה כרגע? אנתוני אדוארדס מטביע את היפני של טורנטו או ברידגס מטביע את קאפלה?

Jonathan
Editor
3 years ago

אני רוצה להגיד אדוארדס… אבל ברידג'ס לוקח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אני עם אדוארדס בדחוקה, היה שם אלמנט של הנפילה של השחקן מצד שני פה זה קאפלה שהוא גבוה קשה לדעת

Jonathan
Editor
3 years ago

אני מעדיף דברים כמו של אדוארדס. אני יותר חובב דאנקים אלגנטיים… אבל השליחת יד אחורה הזו של ברדיג'ס… אכזרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

כן היה אכזרי. בלייב זה נראה יותר אכזרי מאשר בהילוך החוזר חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מה אומר גאון? מכבי חיפה ינצחו את אשדוד בחוץ מחר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין בזה כלום אבל כן 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד איירבול כמעט של הגוקר חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

בטיס אטלטיקו 1:1 בינתיים….
רותח בספרד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתלטיקו צריכים חיתול איזה קריסה במחזורים האחרונים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יש עוד 20 דקות, אל תקדים את המאוחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לטובתם שונא ריאל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כשקמבה על המגרש הסלטיקס פשוט לא טובים.

Jonathan
Editor
3 years ago

בהתחלה חשבתי שזה רק אני אבל גם השחקנים בוהים ומנסים להבין מה הוא עושה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

זה IQ

Jonathan
Editor
3 years ago

זה עקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוצארט מפנק באס מתחת לסלים רזי נהנה מההצגה?

Jonathan
Editor
3 years ago

פירקו את ההגנה של הסלטיקס הרבע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אין להם כלום בצבע וגם בחוץ הם שומרים על הפנים אוכלים כל פייק כמו ילדים קטנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לפני יומיים לטייטום היה שיא קריירה, היום? שחקן משלים.
צריך להתאמן קצת יותר ולא לנוח על זרי הדפנה, המאמן לא החזיר אותו לאדמה והוא עדיין חושב שהוא קובי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח התקפה מגניבה מוצארט ובארטון התמסרו ביניהם 4 פעמים בדאבל פס חחחחח

חגי "התותח" ניסני
Editor

אחח הג'וקר. גוש שומן בלתי עציר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הרבע השלישי זה בדרך כלל רבע הקמבק של הסלטיקס אבל לא היום והבוט סוף סוף לוקח פסק זמן.

Jonathan
Editor
3 years ago

דנבר בלי יוקיץ' מאבדים את הראש לגמרי

המשגיח
Admin
3 years ago
Reply to  Jonathan

חבל.
ברור שלא יהיה מחליף ישיר אליו, אבל יש להם מספיק שחקנים טובים שצריכים להוביל את הקבוצה כשהוא נח

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  המשגיח

מארי לא משחק היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כאוהד ריאל מאז אמיליו בוטרגניו אני מקווה לתיקו בין אטלטיקו לברצלונה ורק שריאל לא ישמיטו נקודות. כמה סטיפות מפלונטרינו והשופט יסדר….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לפחות השופטים נתנו פה גם אנד ואן לקמבה. הסלטיקס מצמצמים ל 5, רק שימשיכו להאמין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סלטיקס מובילים פעם ראשונה 2 מהקו של רומיאו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לא מבין את דנוור
למה מוצארט בחוץ?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ילה, בספרד הליגה רותחת, כל אחת מ 3 הגדולות יכולה לקחת.

Jonathan
Editor
3 years ago

מי היה מאמין?
אני עדיין צריך לתפוס קצת שינה אבל…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

לא שחררתי אותך….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טייטום התחמם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מלון עם שני פסקי זמן דיי צמודים.
מחמאות לסטיבוט על האמון בלנגפורד. זה משתלם היום. הפספוס מוכיח שהגנתית הוא מצוין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לא ברור ההתפרקות הזו של דנוור.
לגמרי לא ברור

פיני
3 years ago

הגאונות של סטיבנס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  פיני

גאוניות או אינטליגנציה גבוהה לא הופכים אותך למאמן גדול.
מלון עשה טעות גדולה שהוציא את יוקיץ ליותר מדיי זמן ונתן לסלטיקס לחזור בלי התגובה המתאימה.
מה שחשוב זה שהסלטיקס מתקרבים לשארלוט ומיאמי.
מאמן טוב באמת לא היה יורד מ 3 המקומות הראשונים. אני מניח שהיה היום במקום השלישי עם 4 או 5 משחקים מהמקום הרביעי…

פיני
3 years ago

סתם התגריתי בך…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  פיני

כן
אחלה פרובוקציה
לילה טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

נראה שזה רק אני והגלשן שלי…??
הלו בלומפילד?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עוד אחד מפסקי הזמן ההזויים של הבוט….
למה עכשיו?
ולמה החזיר את קמבה? לעוד זריקת סלאמפ מ ה 3?
קמבלה עם 0 מ 7 ל 3… חלק חופשיים לגמרי. הוא רוצה להפסיד בכח?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

משחק בבולבול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מחמאות לבוט, הגנה טובה ברבע האחרון הביאה ניצחון.
מוצארט עם עוד טריפל.

פיני
3 years ago

נו רזי, הסלטיקס של סטיבנס, עצרה את הקבוצה החמה בליגה, בבית, השאירה אותה מתחת לתשעים נקודות והביסה אותה בכמעט עשרים הפרש עם רבע רביעי נדיר (31-8!!!).
מה תגיד על זה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  פיני

קודם כל יפה אמרת אבל….
הסלטיקס עדיין בתמונת הפליאין….
מה זה אומר על סטיבנס?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

נכנסתי למשחק היה 69-79 לדנוור, ואיזה הצגה קיבלתי עד הסוף. זה היה כזה תענוג. דנוור בבית לא מצליחה לקנות סל. במשך יותר מ15 דקות משחק, חטפו כארבעים נקודות, ובקושי בקושי לאט לאט הכניסו 8. בבית!

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

איזה כניסות של בראון. חגיגה. קמבה היה ונשאר אפס, העסקה הכי גרועה אוור של בוסטון. מוותר עליו עכשיו מביא את ים מדר, או מחתים על חוזה של עשרה ימים איזה רכז חביב מהג'י ליג. קמבה שחקן חילוש.

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

Los Angeles Clippers receive: Kemba Walker and Tristan Thompson
.
Boston Celtics receive: Ivica Zubac, Patrick Beverley and Luke Kennard

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago
Reply to  Smiley

קניתי. אבל למנ שקלחפרס יעשו את זה?

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

הייתי עסוק בוויקאנד , אפילו את המשחקים של פילי ראיתי בהקלטה בלילה , פליקנס היה בזיון, פשוט משחק שכל השחקנים לא היה להם בזין לשחק וזה גם נראה ככה.
לנצח את את okc עם הקבוצה שנם מעמידים זה כמו לנצח את החברה של שמעון מהשכונה.

ועכשיו לפינת התרבות , סיכום משחק בוסטון-דנבר על פי הבלוג:

בוט בוט בוט…סטיבו, טאטום שיא קריירה זבל לא פוגע
בוט בוט בוט יוקיץ' מוצרט ברבאבא
בוט בוט בוט קמבה שווה במבה wtf למה הוא מחייך כאילו גנב 120 מליון מבוסטון???
מה עם סטיבו טיים אאוט טיים אאוט טיים אאוט
בוט בוט לא מאמין שרבע רביעי גם נחשב
מה בוסטון ניצחו? אני בשוק, אני המומה!!!!
אני הולכת להרטיב את התחתונים מתחת לגשר בעכו אולי נצליח לדוג סרטני סטיבו סרטנים בגב אומת הנזלת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

חחחחחחח מפגר

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

זאיון בלתי עציר, חייבים לזרוק את בלדסו אף אחד לא יגע בזבל הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אני מת על דגונטה מארי

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קדימה ספרס לא להפסיד את זה

Smiley
Editor
3 years ago

דרוזן מפרק את המאבריקס בדקות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך שהצטרפתי למאבס לוקה עם שריקת אוויר 😂😂 2 זריקות מתנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה אם דרוזן יקלע כדור אחרון דונציק מטגן אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזןןןןןן על הראש גאמפ

המשגיח
Admin
3 years ago

פשששש דרוזן. וואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

זה היה קובי סטייל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה אם ב5 מאיות לוקה יקבל כדור יסתובב ויקלע 😂😂

Smiley
Editor
3 years ago

והנה הווינר שוט של דרוזן

Smiley
Editor
3 years ago

תרגיל אחרון גרוע מאוד של דאלאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גארי טרנט נהיה מפלצץ מאז!שהגיע לראפס 😂😂 הניקס חזרו מהקבר נראה אם יצליחו לחלץ נצחון

Smiley
Editor
3 years ago

יותר כמו הראפטורס חזרו מהקבר של החצי הראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מאמין לך ראיתי רק 4.16 דק אחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה חחחח לאורי רץ ונופל לבד ליד שחקן ומקבל עבירה 😂😂😂😂😂 מביך מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים עושים מאמץ כביר לתת לראפס את הנצחון כל מה שהם יכולים איזה פאקן גולטנדינג

Smiley
Editor
3 years ago

סיאקם השנה עשה 4 צעדים אחורה בגרף השיפור שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

פעם ראשונה שחזיתי בדאבל באמצע מתפרצת של שחקן 😂😂

Smiley
Editor
3 years ago

מיאמי פשוט לחצו על הכפתור של ההגנה שלהם וירדו למחצית ביתרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות מאז הטרייד דד ליין ירדו לרמת חיתול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל איך בוסטון ניצחו? הלכתי כבר לישון אחרי הרבע ה3 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תגיד שימון, אתה ישן לפעמים?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הדודה לכדורסל מעיר אותך….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישן ישן אני קם ב5

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מה יהיה עם לילי כריות?
אין בכלל דיפנס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי כדאי שתעבור לרבע האחרון בדטרויט קליפרס אני עובר לשם. יותר מעניין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

רגע, בודק מה יש מדדה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הטורקי מתפלל לאללה?
לא הבנתי ממה הוא נפגע?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

במיאמי כל מטאטא יורה

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

דמיאן לילארד בלי שיפוט, בלא מעט לילות נראה אנושי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בטר לייט ת'ן נבר – תודה רבה חיים, אחלה פריוויו.

Smiley
Editor
3 years ago

ההגנה של ההיט היום תענוג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מיאמי מחרטשים את פורטלנד שיבואו רגוזים עוד יומים מול הסלטיקס….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

זהו תמ"א בלוס אנגלס.
בוקר טוב עולם, 3 נצחונות מ 3, יונייטד, מכבי ובוסטון.
אטלטיקו הפסידה שתי נקודות והליגה בספרד פתוחה לרווחה.
מכבי חיפה בלחץ, אם הם מפסידים היום, לא רואה אותם חוזרים מזה.